folyt...

2009.07.22. 17:20

Szoval odaertunk a majomsimogatoba, ahol persze meg mindig szakadt az eso:) ugyhogy kivettunk egy szobat es ugy dontottunk hogy inkabb majd holnap majmozunk...

reggel 6kor indult a majomnezes:) lattunk 20 idomitott majmot amiket lehetett etetni es veluk fenykepezkedni:D kicsit olyan allatkertes volt a dolog. Majd elmentunk setalni az erdobe ahol elvileg rengeteg majom es madar el, de mi persze semmit sem lattunk nade azert jol esett reggel a seta egy erdoben:)megreggeliztunk, majd irany Hohoe! leintettunk egy trotrot az uton ami elvitt minket, majd Hohoebol tovabb is vitt minketa Wli vizeseshez, mondjuk nem occson de megint nagyon turistak voltunk:(

odaertunk Wlibe szereztunk egy vezetot es elmentunk a vizeseshez, kb 1 oras seta volt kellemes erdei seta... a vizeses gyonyoru volt azt mondtak hogy 300m magas de biztos nem volt annyi kb 150m lehetett de attol meg nagyon szep volt... kicsit problemaik vannak a tavolsagokkal, idovel: ha valamire azt mondjak itt van kozel, az minimum 1 ora, ha azt mondjak messze van akkor el se indulj... ha azt mondjak 5 perc az mindig min fel ora:)))visszaterve a vizeseshez, rengeteg denever volt korulotte, de nagyon nyugodtak voltak. kb 1 orat fenykepezgettunk ott majd elindultunk vissza. az uton kb 150 kepet csinaltam pillangokrol szitakotokrol:D

visszaerve a faluba, kialltunk az utra stoppolni, majd vegul szerztunk valakit aki elvitt minket a kov allomasunkra. Afadjato Hegyhez. ez Ghana legmagasabb pontja, es a tetejerol atlatni Togoba:) tiszta izgi... majd' belehaltam mire felmasztunk... mondjuk a kondim sem valami jo de az hogy nincs levego csak viz... olyam mintha egy szaunaban masznank hegyet... ja persze esett is felfele... de mire felertunk, kisutott a nap es minden nagyon csodaszep volt, lattuk az esot ami tovabbment fu nagyon elveztem, persze csak miutan kifujtam magam es ujra kaptam levegot:)

Lejottunk a hegyrol es szereztunk egy kocsi ami elvitt minket Hohoeba, vegre nem voltunk annyira turistak, megmondtuk neki hogy ennyi penzunk van osszesen, ennyiert vigyen el minket, kb fel oran keresztul ellenkezett hogy ez milyen keves de en elhataroztam hogy nem  fizetunk tobbet, ugyhogy o hajtogatta hogy tul keves, en meg hogy akkor bocs mert ennyink van:) de elvitt minket:)igaz halalfelelmem volt az uton, kb az ut egyharmadanal leszakadt a kipufogodob, amikor 80nal beleszalltunk egy hatalmas katyuba... es hasonlok sorozata... nagyon boldog voltam amikor vegre kiszalltunk. kerestunk gyorsan egy szobat Hohoeban,utkozben vettunk tojasos kenyeret(itt az utcan sutnek sulttojast, berakjak egy nejlonzacskoba es viheted, meg adnak hozza kenyeret)nagyon jol esett mivel utoljara reggeliztunk, es elfogyasztottuk a jolmegerdemelt sorunket:) vegignezegettuk a ket nap kepeit majd lefekudtunk aludni.

masnap 8kor keltunk es indultunk vissza Kumasiba. reggelire elfeleztunk egy olajoshalat, meg egy felkilo kenyeret, majd irany a trotroallomas, a trotro amivel mentunk annyira meg volt pakolva, hogy nem lehetett becsikni sem az ablakiat sem a hatuljat... kicsit huzatos volt 100nal:) esokabatban utaztunk vegig de nekem igy is sikerult megfaznom

megerkeztunk Hoba, ahol akkorat estem az allomason... szornyu volt valahogy beleakadt a cipofuzom a masik cipo csatjaba es eldoltem mint egy haz... mindenem elrepult, de szerencsere nem lett semmi bajom... csak a konyokomet horzsoltam le meg a nadragom terde kiszakadt:) meg jo hogy hosszu volt rajtam:) gyorsan lemostam a sebemet egy kis ivovizzel osszeszedtuk a cuccaimat, es indultunk tovabb utunkra. hamar talaltunk egy trotrot, a mi Kumasiba ment, 2 es fel ora varakozas utan vegre elindultunk( a trotro egy olyan kisbusz ami akkor indul ha megtelik, nincs semmilyen menetrend, vagy megy vagy nem) eleg borzaszto utunk volt 6 es fel oran at mentunk icipici helyunk volt, jah es en majdnem bepisiltem... de monjuk az 5. ora utan mar nem ereztem:DDDDD Burgli osszehaverkodott vmi emberrel aki mindenkeppen vendegul akar midnek latni Accraban ha elmegyunk:)

vegre megerkeztunk Kumasiba, kb fel 9 re, es mar ugy voltam vele hogy nem eszek(nem mintha lett volna mit:)) hanem csak irany az agy... ahogy azt Moricka kepzelte...

talalkoztam a tobbiekkel akik epp akkor ertek vissza egy focimeccsrol, Burgli elment kartyazni es ugy volt hogy mi is megyunk de valahogy elvesztettuk oket, mivel ok mar 3 soron tul voltak, ez nem volt nehez... ugyhogy elmentunk arra az utcara ami tele van barokkal, es vettunk egy sort... nahat a fele utan kb ugy ereztem magam mint ok, mivel egesz nap azt az olajoshalat ettem...:D kb 2ig tancoltunk az utcan amikor is ugy dontottunk hogy itt az ideje lelepni... nem gondoltam volna hogy ilyen hosszu nap lesz:)

A bejegyzés trackback címe:

https://zsofighana.blog.hu/api/trackback/id/tr931261376

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása