Keleti tura

2009.07.20. 21:21

hello!

ujra Kumasiban, es sikerult netet inteznem:) hat nagyon szuper hetvegenk volt!! nade kezdjuk az elejen.

mult szerdan megbeszeltuk a 2 izraeli lannyal hogy menjunk egyutt a hetvegen kirandulgatni, mert nekunk volt konkret elkepzelesunk ok meg csak csatlakoztak. ugyhogy meg is beszeltuk hogy csutortokon (16an) 12kor ebed utan indulunk a vilag vegere.

reggel bementem a korhazba ahol vegigmentunk a kortermeken, kiszedettek velem 3 katetert mert azt utaljak csinalni... megertem... majd lementunk a rendelobe ahol torzsi nyelven rendeltek. batorkodtam megkerdezni hogy elmehetek e pentekrol hogy tudjunk kirandulni majd kozoltek velem hogy nem nyaralni vagyok itt hanem gyakorlaton(persze mindezt ugy hogy soha semmit nem csinalunk) meghogy kulonben is a hetvegeken ugyelnek ugyhogy akkor is bennt kellene lennem.... ajjaj hat vegul megmondtam neki hogy nem kell a hetvegen bennt lennem es nyafogtam hogy engedjen el igy elengedett... de ha kov hetvegere nem enged akkor is elmegyek:)

igy hat elindultunk, ja a tobbieknek tok siman ment a dolog:)

2kor el is indult a tro-tronk Ho-ba ami a Voltan tul van a keleti hatarnal. este odaertunk, elfoglaltuk a szallast, jo kis helyet talaltunk. Masnap (pentek)koran indultunk hogy megmasszuk az Adaklu hegyet ez Helekpe varoska mellett volt, ami 15 km Ho tol (1,5 orat mentunk mivel az ut mondthatni nem volt tokeletes es esett az eso:))de odaertunk, es felmasztunk a hegyre vagyis csak mi Burglival emrt a ket izraeli lany az egy harmadanal feladta, mondvan hogy tul nehez... en majdnem meghaltam de azert felmentem:) fenntrol nagyon szep volt minden majd visszatertunk a faluba ahol a torzsfonokkel beszelgettunk egy kicsit majd indultunk tovabb a

A bejegyzés trackback címe:

https://zsofighana.blog.hu/api/trackback/id/tr901257486

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása